0001_2
0001_6
0001_1
0001
0001_3
0001_4

RADAGO GO! přenosný pasivní antiradar do auta

Vaše cena s DPH18 888 Kč
RADAGO GO! - kompaktní pasivní antiradar s digitální radarovou anténou pro přesnou detekci radarů a laserových měřičů. České hlášení, optimalizace pro Evropu.
Popis

RADAGO GO! je malý, kompaktní a přenosný pasivní antiradar pro český a evropský trh. Pomocí digitální radarové antény zajišťuje unikátní detekci radarů bez falešných poplachů, je optimalizovaný nejen na detekci radarů Ramer, ale i laserových měřičů. Hlášení a menu zařízení je i v češtině.

Jak to celé funguje?

                 Srdcem systému, který určuje kvalitu tohoto zařízení, je superrychlá a přesná detekce digitální anténou s využitím nejnovějších technologií. Všechny příchozí mikrovlnné signály jsou převáděny na digitální data v čipu DSP (Digital Signal Processing). Tato digitální data jsou následně konvertovaná pomocí ADC (Analog Digital Converter) a transformována do frekvenční oblasti pomocí FFT (Fast Fourier Transform).

  • Nabitý nejmodernější technologií
  • Hlášení a menu v češtině, angličtině
  • Řešení jak pro vozidla, tak i motocykly
  • Neomezená aktualizace FW a GPS databáze zdarma
  • Hmotnost             127 g
  • Rozměry              10,6 × 6,8 × 2,7 cm

Evropská GPS databáze pro hlášení

  • Úsekového měření
  • Stacionárních radarů
  • Kamer na červenou

Vyspělost radarového detektoru je definována podle přesnosti dat. RADAGO vytvořilo vlastní API standard, který slučuje různé zdroje do jedné evropské databáze úsekových kontrol, rychlostních radarů a kamer na semaforech. Nová data se analyzují na týdenní bázi.

Detekce radarových systémů

  • Optimalizovaný nejen na detekci českých radarů Ramer a laserových měřičů
  • Implementace evropských radarů: Multaradar, Gatso, Dahua
  • Detekce laserových radarů: Ultralyte, ProLaser, Jenoptik Traffistar 350, Vicronic Poliscan
  • Minimum falešných poplachů

S ohledem na stále rostoucí počet zařízení pracujících na principu vysílání laserových pulzů je detektor vybaven speciálním sensorem s výkonným laserovým snímačem. Jedná se však pouze o detekci, nikoli o aktivní laserový antiradar.

Technologie

  • Long-Range DSP (Digital Signal Processor) anténa
  • Bluetooth a mobilní aplikace
  • Možnost přímého propojení radarového detektoru s vozem pomocí Apple CarPlay / Android Auto a s motocyklem

Rozsah radarových pásem

    X pásmo

    K pásmo

  • Narrow: 24.050GHz~24.190GHz
  • Normal: 24.050GHz~24.250GHz
  • Wide: 23.900GHz~24.250GHz

    Speciální evropské K radary

  • Multaradar Polsko, Slovensko
  • GATSO 3
  • GATSO 4 Velká Británie, Nizozemí, Francie, Chorvatsko, Pobaltské státy, Skandinávie
  • DAHUA Španělsko

    Ka pásma

  • Narrow: 34.0GHz, 34.3GHz
  • Normal: 34.0GHz, 34.3GHz, 34.7GHz
  • Wide: 33.8, 34.0, 34.3, 34.7, 35.5GH
  • Division:
    0 33.4GHz ~ 33.7GHz On/Off
    1 33.7GHz ~ 33.9GHz On/Off
    2 33.9GHz ~ 34.1GHz On/Off
    3 34.1GHz ~ 34.2GHz On/Off
    4 34.2GHz ~ 34.4GHz On/Off
    5 34.4GHz ~ 34.6GHz On/Off
    6 34.6GHz ~ 34.8GHz On/Off
    7 34.8GHz ~ 35.4GHz On/Off
    8 35.4GHz ~ 35.6GHz On/Off
    9 35.6GHz ~ 36.0GHz On/Off

Displej

OLED displej s vysokým jasem nabízí vynikající čitelnost i při silném světle. Jas lze přizpůsobit uživatelem nebo automaticky upravit na základě množství světla detekovaného senzorem JASU. Zvolili jsme bílou barvu, jako nejlépe rozpoznatelnou.

Bluetooth bezdrátové připojení

Mobilní Aplikace RADAGO GO! je dalším prvkem, který činí z tohoto produktu unikátní detektor na trhu. Díky aplikaci lze nejen snadno provádět aktualizace, ale také přenášet poplachy přímo do navigačního systému.

USB-C

Standardem pro model GO! je USB-C pro nahrávání nové databáze nebo firmwaru. Je určeno pouze pro datovou komunikaci s aplikací RADAGO pro PC.

 

Příslušenství v balení

  • Napájecí kabel pro CL 12 V zásuvku s tlačítkem a USB-A pro nabíjení telefonu
  • Kovový držák na čelní sklo s přísavkou
  • Magnetický držák na čelní sklo
  • Datový kabel USB-C pro aktualizace

 

Upozornění       

Radarový detektor je schopen spolehlivě pracovat při teplotách – 20 C až +80 C. V letních měsících může být teplota ve vozidle i vyšší, pokud by se detektor choval nestandardně, stačí zařízení odpojit a nechat ho vychladnout.