v1-gen2-ka-behind-one-bar

Recenze Valentine One Gen2

  • Nový Valentine 1 Gen2  byl konečně vydán a je to největší změna, kterou jsme u V1 za 30 let viděli. Vyznačuje se zcela novým designem, delším dosahem, lepším filtrováním falešných poplachů, imunitou RDD a integrovaným Bluetooth s podporou fantastických aplikací pro mobilní telefony.Valentine 1 Gen2

Používám V1 Gen2 od jeho debutu v březnu, a zatímco mnoho prvních jednotek bylo sužováno špatnou spolehlivostí a řadou poruch hardwaru a dokonce i opravené detektory nadále selhávají, můj (nyní opravený) Gen2 se přesto stal jedním z nich. moje oblíbené radarové detektory pro montáž na čelní sklo, zvláště když jsou spárovány s aplikacemi třetích stran. Zde je moje kompletní recenze nového V1 Gen2.

Úplné zveřejnění: Toto není placená ani sponzorovaná recenze. (Nikdy jsem to nedělal a nikdy neudělám.) Koupil jsem svůj V1 v plném prodeji a nedělám přidruženou provizi, když si ho koupíte. Toto jsou mé myšlenky a názory, dobré i špatné, založené na mých vlastních zkušenostech z testování a poté, co jsem strávil stovky hodin čtením a diskutováním o věcech online, budou ostatní majitelé V1 Gen2.

Nové rozhraní a design

Nový V1 Gen2 má zcela nový vzhled a design. Vychází samozřejmě z originálu, ale nový V1 je tenčí a uhlazenější a za posledních 30 let provedl řadu evolučních změn ve vzhledu a dojmu radarového detektoru na základě zpětné vazby od zákazníků.

Nová tlačítka hlasitosti

Pryč jsou dva ovladače hlasitosti a ovládací prvky, nahrazené jedním tlačítkem napájení/ztlumení vpředu a dvojicí tlačítek hlasitosti nahoře.

Tento nový design byl vybrán ze dvou hlavních důvodů: Za prvé, mnoho lidí nevědělo, k čemu slouží vnější páčka hlasitosti (ovládala sekundární „ztlumenou“ úroveň hlasitosti), a pokud by byla nastavena příliš nahlas, mysleli by si, že jejich tlačítko ztlumení přestalo fungovat. Za druhé, byl navržen tak, aby usnadnil jezdcům na motocyklech nastavení hlasitosti v rukavicích. Osobně jsem preferoval původní knoflíky pro ztlumení hlasitosti, protože usnadňovaly okamžité nastavení hlasitosti za chodu, ale jakmile nastavíte úrovně hlasitosti, většina lidí si s nimi v obou případech příliš nehraje.

LED diody

Šipkové LED nyní mají před sebou speciální film, který pomáhá rozptylovat světlo a vytváří hladší vzhled. Je to velké zlepšení v praxi.

V1 Gen 1

V1 Gen1

V1 Gen 2

V1 Gen2

Proč však žádný moderní vícebarevný OLED displej? Valentine se rozhodl zůstat u LED, protože jsou lépe vidět na přímém slunci. (To bylo velmi patrné na mém kabrioletu, když přímé slunce vymylo displeje mých OLED detektorů.) Navíc LED netrpí stejnými případnými problémy s vypalováním, jaké vidíme u technologie OLED po měsících nebo letech používání. LED diody nejsou tak efektní nebo okázalé, ale jsou dlouhodobě spolehlivější.

Páskové indikátory

Pro identifikaci, na které pásmo V1 upozorňuje, míval V1 bílý text vedle malých červených LED teček. Fungovalo to dobře ve dne, kdy jste mohli číst malý bílý text, ale nyní přešli na větší červená písmena LED, která jsou snadněji čitelná na první pohled, zejména v noci.

Byl bych rád, kdybych je viděl dělat pásy v různých barvách pro ještě rychlejší identifikaci pásku, což je úprava, kterou jsem provedl na svém skrytém displeji Gen1 , ale v obou případech je to vítané vylepšení.

Výkon na dlouhé vzdálenosti

Detekce dlouhého dosahu a citlivost je jedním z největších nových vylepšení V1 Gen2. Tato nová verze je bestie. Toto je první radarový detektor pro montáž na čelní sklo, který může konečně běžet od špičky k patě se současným králem dálkového dosahu, Uniden R7 .

Testoval jsem V1 Gen2 proti všem ostatním nejlepším možnostem a zde je pohled na výsledky:

Vystoupení Ka Band

Dne 33. 8. porazil téměř všechny ostatní detektory, pouze byl překonán R7.

Průměrné výsledky testu radarového detektoru Vortexu 33,8, kurz Red Barn, 3-16-20

34.7 se mu podařilo porazit všechno ostatní, včetně toho, že R7 jen tak tak vyřadil.

Průměrné výsledky testu radarového detektoru Vortexu 34,7, kurz Red Barn, 3-16-20

Dne 35.5 se mu podařilo opět překonat všechny ostatní top možnosti. Mimořádně působivé věci!

Pokud chcete detektor s vynikajícím dosahem v pásmu Ka, V1 Gen2 vás nezklame.

Vystoupení skupiny K

Na pásmu K jsou věci trochu komplikovanější vzhledem ke všem různým dostupným možnostem filtrování, ale pojďme se podívat na některé další výsledky testů.

Výsledky testu průměrného radarového detektoru Vortexu K Band, kurz Red Barn, 3-16-20

S aktivovanými filtry BSM (nyní známými jako K Verifier na V1 Gen2), aby se z detektorů nestaly falešné stroje, je R7 výrazně citlivější při maximální citlivosti. Po několika testech je konsensus, že V1 Gen2 dává zhruba stejný rozsah jako R7 nastavený na 40% citlivost. Můžete nastavit zpět citlivost R7, abyste ji ztišili v pásmu K, ale nikdy nemůžete zvýšit citlivost V1 až na úroveň R7.

Provozem V1 Gen2 v režimu všech podvozků (režim A) nebo logickém režimu (režim l) předčí V1 Gen2 jiné detektory jako Max 360c, Redline EX, Pro M a V1 Gen1.

Přepnutím do pokročilého logického režimu (režim L) získáte ještě více filtrování falešných výstrah a rozsah klesne níže než cokoli jiného, ​​včetně R7 v městském režimu, který vytočí zadní R7 pouze na 18 % své maximální citlivosti.

Bleskově rychlé časy skenování

Nový V1 Gen2 je pod kapotou úplně jiný a s Gen1 nesdílí žádné vnitřní komponenty… Jednou z klíčových součástí nového V1 Gen2 je nová Surface-Acoustic-Wave Dispersive-Delay-Line neboli SAW DDL . To umožňuje absurdně rychlé časy rozmítání ve všech pásmech X, K a Ka.

Proč na tom záleží? V podstatě to dělá V1 imunní vůči poražení rychlým spouštěcím radarem na Ka pásmu. (Rychlá spoušť je, když se důstojník snaží rychle spustit a zastavit vysílání své radarové zbraně, dostatečně dlouho na to, aby zablokoval rychlost a zároveň je příliš rychlý na to, aby radarové detektory zachytily výstrahu. Další informace naleznete v tomto videu. ) Nejmodernější detektory dnes nemají problém zachytit Q/T, ale V1 to posouvá na vesele absurdní úroveň.

Některé policejní radarové zbraně jako Stalker DSR 2X a Decatur Genesis 2 nabízejí automatické Q/T výstřely, které trvají 0,5 sekundy. Doba skenování V1 Gen2 je pouhých 0,002 s na anténu, lol. To znamená, že kompletní přední a zadní skenování trvá celkem jen 0,004 s, tedy 125x rychleji než to, co dělají radarové zbraně. Důstojníci mohou dělat manuální Q/T snímky, které jsou o něco rychlejší než půlsekundové automatizované, ale nic ani vzdáleně tak rychlého, aby se proplížilo kolem V1 Gen2.

V1 Gen2 a JBV1 upozorňují na 33,8 dopředu

To znamená, že v pásmu K filtrování falešných výstrah V1 Gen2 dost zpomaluje, takže pokud čelíte velkému Q/T pásmu K, V1 Gen2 bude mít problém vás spolehlivě upozornit.

Filtrování falešných výstrah

V1 Gen2 nabízí vylepšené filtrování falešných poplachů ve srovnání s Gen1 a je to znatelně tišší detektor než originál.

Nový filtr BSM (nyní nazývaný K Verifier namísto TMF2 / Junk K Fighter) odvádí skvělou práci při odfiltrování mnoha falešných výstrah. Řekl bych, že je to jeden z nejlepších filtrů BSM v oboru. Není to dokonalé a stále bude chybné u určitých vozidel Mazda, Honda/Acuras, GM a Chrysler, ale když se to stane chybné, vydá velmi slabé a chladné upozornění. Je to velmi odlišné od detektorů, které upozorňují intenzivně a z velké dálky. Jsem fanouškem nejen skutečnosti, že filtruje více vozidel než většina ostatních detektorů (pouze Radenso Pro M / RC M filtruje více), ale varovná prezentace nového V1, když se stane nepravdivou, vyvolává méně panické brzdy než typické. . 🙂

Ka Guard byl odstraněn jako volitelná možnost z V1 Gen2. Bohužel stále vidím nějaké falešné výstrahy na Ka, ale naštěstí nejsou přehnané.

V1 také nabízí několik různých logických režimů pro přidání dalšího filtrování falešných výstrah.

Režim všech podvozků (režim A)

V režimu All Bogies (uvidíte „A“ na přední straně detektoru) V1 vizuálně a akusticky upozorňuje na všechny signály, které nejsou odfiltrovány K Verifier. Toto je nejpovídanější režim V1 (který někdy mate lidi, když si myslí, že „A“ znamená „Automatický“ režim), a tak tento režim spouštím pouze pro testování.

Logický režim (režim l)

Logický režim je skvělý, když se ve vaší oblasti používá značné množství K pásma. Vizuálně upozorňuje na všechny stejné signály v pásmu K, ale slyšitelně ztlumí všechny slabé signály, jako je mnoho BSM, otvírače dveří na straně silnice nebo policisté na dálku. Jakmile se přiblížíte ke zdroji a signál zesílí, V1 obnoví normální upozorňování.

Logický režim se mi líbí, když chci mít přehled o tom, co se děje kolem mě, a přesto chci dobrý rozsah na K pásmu.

Pokročilý logický režim (režim L)

Pro nejagresivnější filtrování pásem K, zejména pokud se kolem vás nepoužívá tuna pásma K, je zde režim Advanced Logic. Valentine to doporučuje v městských oblastech a je to jejich výchozí možnost. Režim Advanced Logic vizuálně i zvukově skryje všechny slabé výstrahy, aby byl detektor mimořádně tichý. Jakmile signál zesílí, teprve potom upozorní a vidíme, že se to odráží ve výsledcích testů.

Výsledky testu Vortex's (upraveno) Valentine 1 Gen2 K Band, kurz Red Barn, 3-16-20

Režim Advanced Logic také nabízí některé další filtrování pro pokusy o odfiltrování otvíračů dveří, nezávisle na síle signálu. Považuji to za užitečné, ale tak nějak trefit nebo minout. Pomáhá to proti některým otvíračům dveří, ale zjistil jsem, že to funguje lépe, když zpočátku vjedete do nákupního centra a zaparkujete. Když se vrátíte do auta, V1 upozorní na některé otvírače dveří, které předtím odfiltroval. Přidává tedy nějaké další filtrování proti otvíračům dveří, ale v určitých případech mohou stále pronikat falešná upozornění.

Nicméně režim Advanced Logic je způsob, jak získat nejtišší možný zážitek z provozu samostatného V1 a přitom stále dosáhnout dostatečného rozsahu detekce pásma K ve všech situacích kromě těch nejnáročnějších.

Bez GPS?

Stejně jako V1 Gen1 postrádá nový V1 Gen2 čip GPS, takže nemá žádnou nativní schopnost poskytnout vám ztlumení při nízké rychlosti, uzamčení GPS nebo upozornění na červené světlo / rychlostní radary. IMHO GPS je docela zásadní pro detektor používaný v městských oblastech a to je důvod, proč lidé často dávají V1 zabrat. “Jak může moderní radarový detektor za 500 dolarů neobsahovat GPS?”

Valentine nabízí ztlumení při nízké rychlosti prostřednictvím příslušenství, jako je Savvy (modul OBD-II za 69 USD) nebo jejich bezplatná aplikace V1connection, takže nabízejí možnosti ztlumení souvisejícího s rychlostí.

Mike je však velmi proti uzamčení GPS , jak vysvětluje na svých webových stránkách . Také jsem měl možnost s ním o tom více mluvit v našem nedávném rozhovoru (přeskočte na 1:03:03).

Stručně řečeno, existují potenciální rizika s tím, že GPS neúmyslně zablokuje legitimní signály, což se může a někdy stalo s detektory, které nabízejí GPS. Aplikace třetích stran dostupné pro V1, které přidávají funkci uzamčení GPS ( V1Driver a JBV1 ), jsou však navrženy více záměrně a s vestavěnými ochrannými prvky, které toto riziko prakticky eliminují.

V1 tedy nativně postrádá GPS, ale pokud jste ochotni spárovat telefon, můžete přidat funkce, které budete chtít, a zároveň odvést skvělou práci se zmírněním rizik.

Mike také zmínil některá zákonná omezení týkající se používání GPS. Funkce uzamčení GPS je v současné době patentována a vlastněna společností Escort, která nyní agresivně hájí své patenty poté, co byla dříve žalována patentovým trollem za použití integrace GPS, než si patenty nakonec koupí sami. Stručně řečeno, přidání GPS do detektoru může být legální bolest hlavy, a tak se rozhodl, že se tomu úplně vyhýbá.

Nyní, když bylo řečeno, mnoho lidí bude provozovat V1 hned po vybalení bez GPS. Může toho dosáhnout hodně i bez GPS a myslím, že to musí být nejlepší radarový detektor bez GPS. Zároveň si také myslím, že V1 se nejlépe hodí ve spojení s telefonem, aby se přidala funkce GPS, která přidá další filtrování falešných výstrah po městě.

Integrované Bluetooth a Open API

I když V1 postrádá vestavěnou GPS jako jiné detektory, nabízí také funkci, kterou jiné detektory nemají: otevřené API. To umožňuje vývojářům třetích stran navrhovat aplikace a příslušenství, které přímo komunikují s V1 a nabízejí další funkce.

Jak jsem mluvil v předchozí části, pokud jste ochotni spárovat telefon s V1 a spustit aplikaci třetí strany, můžete přidat neuvěřitelné množství funkcí, včetně filtrování falešných výstrah GPS, které podle mě V1 potřebuje, pokud plánujete jej provozovat v městském prostředí. Pomáhá také přidat některé další užitečné funkce, které nejsou dostupné v žádném jiném samostatném radarovém detektoru.

Bluetooth je nyní vestavěno do V1 Gen2 (a po připojení uvidíte na displeji svítit modrou ikonu Bluetooth). S kompatibilními Gen1’s (3.892 nebo novější) jste museli zakoupit externí modul Bluetooth za 49 USD . Nyní s Gen2 je zabudován přímo do V1. Díky tomu je kabeláž ještě snazší, zvláště pokud chcete použít Mirrortap k odběru energie z vašeho RVM, a tak nyní nemusíte hledat místo, kam nacpat a schovat modul BT.

Osobně si myslím, že přidání otevřeného API bylo od Mikea V skvělým tahem a divím se, že ostatní výrobci to ještě neimplementovali. Umožňuje vývojářům třetích stran přidat další funkce, které my uživatelé chceme, a umožnilo to, aby se V1 stala mnohem více, než kdy mohla být sama o sobě.

Znamená to, že v telefonu budete muset spustit aplikaci třetí strany. Aplikace mohou vizuálně zobrazovat na obrazovce spoustu užitečných informací a navíc odvádějí skvělou práci, když běží na pozadí (dokonce i z vaší kapsy) a tiše přidávají spoustu dalších užitečných funkcí, aniž byste museli aplikaci pokaždé spouštět a zastavovat. nastoupíš do auta.

To znamená, že jakkoli je tato funkce skvělá, je to také největší věc, která mi brání v úplném přechodu na V1. I když je s vaším telefonem k dispozici spousta dalších funkcí, není to tak bezproblémové, integrované a čisté, jak bych chtěl, abych získal zážitek, který mám při řízení rád. Opravdu bych si přál, aby V1 mohl dělat vše, co chci, aniž by potřeboval telefon, ale to prostě není případ V1.

Aplikace třetích stran

Pokud chcete spustit V1, doporučil bych spustit jednu ze dvou aplikací, buď V1Driver pro iOS nebo Android nebo JBV1 pro Android .

Ovladač V1

Ovladač V1

Pokud jste uživatelem iPhone, budete si chtít koupit V1Driver (10 $). Představte si to jako sofistikovanou aplikaci pro ztlumení falešných výstrah. Bezproblémově se připojí k vašemu V1 na pozadí a přidá nízkorychlostní ztlumení založené na GPS a automatické uzamčení. Když s ním budete projíždět, V1Driver se naučí vaše nehybné falešné výstrahy z rychlostních značek a otvírače dveří a automaticky je začne za vás ztlumovat.

Přidává také hlasová oznámení, zobrazení frekvence a může zaznamenávat všechna vaše upozornění pro budoucí použití.

Upozornění V1Driver Apple Watch Ka

Upozornění Apple Watch prostřednictvím V1Driver

Navíc, pokud používáte Apple Watch, mohou zde vizuálně zobrazovat informace nebo vám umožní ztlumit V1 pouhým zvednutím zápěstí.

Líbí se mi V1Driver jako způsob, jak jednoduše přidat ztlumení falešných poplachů na základě GPS do V1, aniž byste museli při jízdě makat s telefonem. Je k dispozici pro iOS i pro Android .

JBV1

Pro co nejbohatší a nejúplnější zážitek s V1 si budete chtít stáhnout JBV1 (zdarma) pro Android. IMHO je to ta nejlepší aplikace protiopatření na trhu. Není to nic neuvěřitelného a často lidé dostanou V1 jen proto, aby provozovali JBV1. Je to tak dobré…

Můžete jej spouštět tiše na pozadí jako V1Driver nebo jej můžete proměnit ve své pohyblivé řídicí centrum.

JBV1 GM BSM a výstrahy ČSA dopředu na mapě

JBV1 v akci

Zde je stručný seznam některých funkcí a předností, které JBV1 nabízí:

  • Automatické uzamčení GPS
  • Nízká rychlost ztlumení
  • Dodatečné ztlumení BSM pro nepravdy, které prorazí V1
  • Upozornění RLC / speedcam
  • Zobrazení omezení rychlosti
  • Dokáže automaticky přeprogramovat V1 podle toho, kde jezdíte
  • Crowd source výstrahy v reálném čase na obrazovce
  • Historická data zobrazená na mapě
  • Překryvná vyskakovací okna pro vizuální upozornění, když je aplikace na pozadí
  • Hlasová upozornění
  • Protokolování výstrah
  • Upozornění pro policejní letadla nad hlavou
  • Informace o počasí v reálném čase
  • Integrace laserové rušičky TMG
  • Automatické spouštění a vypínání
  • Samostatný režim pro spuštění bez V1

Je to neuvěřitelně výkonná aplikace s neuvěřitelným seznamem funkcí. Navíc vývojář pravidelně vydává aktualizace a nové funkce na základě zpětné vazby a požadavků uživatelů.

To znamená, že s JBV1 je určitě spojena také křivka učení, takže pokud máte zájem, doporučoval bych přejít do sekce JBV1 v RDF , kde se dozvíte více.

Osobně si myslím, že aplikace je úžasná. Vzhledem k tomu, že je to pouze Android a na iOS to nebude, jako uživatel iPhone používám v autě vyhrazený telefon s Androidem na dobu, kdy chci provozovat JBV1. To znamená další potíže s dalším telefonem, držákem a napájecím kabelem, plus připojování a odpojování telefonu pokaždé, když nastupuji a vystupuji z auta, takže si myslím, že to funguje lépe na vašem hlavním telefonu, pokud jste uživatelem systému Android. již, ale je to velmi výkonná možnost v obou směrech.

Programování V1

Nyní, když dojde na programování vašeho V1, můžete některá nastavení změnit přímo ve V1 , ale není to zrovna nejintuitivnější věc. Ke změně nastavení je mnohem jednodušší použít aplikaci Valentine’s V1connection pro iOS nebo Android (nebo JBV1 na Androidu). Navíc máte k dispozici více možností konfigurace v aplikaci, než jaké jsou k dispozici přímo v detektoru.

Programovací možnosti V1 Gen2 byly ve srovnání s Gen1 zjednodušeny. Pro více informací se můžete podívat na video tutoriál výše nebo si přečíst mého průvodce programováním V1 Gen2 .

Poznámka pro vlastníky V1 Gen1: Vlastní zametání již nejsou v Gen2 k dispozici. Vzhledem k tomu, že Gen2 již zametá tak rychle, není třeba deaktivovat určité frekvenční rozsahy, aby se zrychlil detektor a zlepšil jeho výkon. Existuje podobná funkce, která se nyní nazývá „Custom Frequencies“, ale to je čistě pro deaktivaci výstrah v určitých frekvenčních rozsazích v případě, že na těchto frekvencích uvidíte přísně falešná upozornění. Stejně jako u V1 Gen1 nelze detekci 33.8 deaktivovat, a to ani s vlastními frekvencemi.

MRCD / MRCT

Jedna věc, kterou V1 Gen2 postrádá, je podpora nízkoenergetických fotoradarových zbraní, jako jsou MultaRadar CD, CT, Gatso, Redflex, Mesta Fusion atd. Většina novějších špičkových radarových detektorů je schopna detekovat některé nebo všechny tyto zbraně, ale V1 nebyl navržen pro ně, což omezuje budoucí odolnost V1. V Ohiu není žádný MultaRadar, takže pro Valentine není prioritou vyvíjet detekci MRCD, i když se začíná prosazovat po zbytku Severní Ameriky.

V Edmontonu jsem ještě neviděl žádné testování V1 Gen2 MRCD, ale na základě některých počátečních testů to vypadá, že V1 ztrácí schopnost detekovat určité signály foto radaru, když je povolen K Verifier, stejně jako Gen1. To je nešťastné, protože bez tohoto filtru bude V1 neustále chybovat . To v kombinaci se skutečností, že V1 nenabízí unikátní výstrahu pro radar s nízkým výkonem, jako to dělají jiné detektory, znamená, že když dostanete denní výstrahu v pásmu 10 000 K, jednoduše ji přestanete ignorovat.

Nevím, jestli je tato schopnost něco, co lze přidat později bez aktualizace hardwaru, ale vzhledem k tomu, že Mike V popsal vývoj nízkovýkonové radarové detekce spíše jako „vědecký experiment“, nezní to jako to je v tuto chvíli velká priorita.

Pokud tedy dnes potřebujete detekci radaru s nízkým výkonem nebo byste chtěli odolnější detektor, který dokáže detekovat nízkovýkonné zbraně, pokud by se objevily ve vaší oblasti, nemyslím si, že by V1 Gen2 byla tou nejlepší volbou. .

Ramp-Up

Jedna věc, která je u V1 ve srovnání s jinými detektory docela odlišná, je jeho náběh, neboli to, jak progresivně měřič síly signálu „roste“, když se přibližujete ke zdroji. Zatímco ostatní detektory obvykle rády jedou banány, než je důstojník schopen zastavit vaši rychlost, rozběh V1 bude klidnější a chladnější a počká, až budete v zóně zabíjení (obvykle), než se rozběhne naplno. náklon.

Zde je video ilustrující rozdíly mezi několika různými detektory:

Náběh V1 má být komunikativnější a dát vám vědět, co se děje se signálem, místo aby na vás příliš brzy křičel. Ne každému se však toto chování líbí a mnozí dávají přednost tomu, aby jejich detektor byl naléhavější s výstrahami, než se přiblížíte. V1 Gen1 měl dříve možnost agresivnějšího náběhu, ale to bylo jako možnost u Gen2 odstraněno.

Jedna věc, která se mi rozhodně nelíbí, je to, jak V1 upozorňuje na silné I/O zásahy. Normálně, když vás okamžitě zastřelí radar v bodě prázdné, váš radarový detektor okamžitě začne křičet krvavá vražda. U V1 Gen2 však nejprve upozorní jako slabý signál a poté zesílí signál a začne upozorňovat na plný náklon. Toto chování se mi nelíbí, protože nereprezentuje to, co zažíváte, a nesděluje naléhavost toho, co se děje, takže doufám, že to Valentine vyřeší v budoucí aktualizaci.

Aktualizace:  Už jsem viděl, jak jedna osoba dostala lístek s V1 Gen2, když to trvalo asi 3 sekundy, než se plně rozběhla do plné síly, a to proti bodu prázdného okamžiku po zásahu.

Stealth & RDD Imunita

Jedním velkým vylepšením V1 Gen2 je jeho utajení a nedetekovatelnost detektorem Spectre Radar Detector . Na rozdíl od V1 Gen1, který byl detekovatelný na stovky stop daleko , nový V1 Gen2 je nyní nedetekovatelný Spectre III RDD.

Ostatní testeři hlásili totéž, a tak pokud hledáte radarový detektor, který není detekovatelný RDD, V1 Gen2 by měl být na vašem krátkém seznamu.

Laserová detekce a filtrace

A co laserová detekce? Z různých důvodů není laserová detekce v žádném radarovém detektoru spolehlivou formou ochrany . To znamená, že V1 Gen1 je již dlouho zlatým standardem, pokud jde o citlivost laseru, i když se docela klamal .

Je V1 Gen2 stejně citlivý? Upřímně nevím. Neobtěžoval jsem se to testovat. Zjistil jsem, že laser se klame tak často, že jsem právě úplně vypnul laserovou detekci. Bohužel Valentine stále ještě nevylepšil laserové filtrování, takže to bude stále falešné vůči laserovým bezpečnostním systémům v některých modelech Infinitis, Mazda, Toyota, Lexus, Cadillac a Audi. (Naštěstí to vypadá, že se připravuje aktualizace pro určité vozy Mazda a Volvo.)

V1 Gen2 laser false na Infiniti SUV

V1 Gen2 laser false na Infiniti SUV

Hádám, že laserová citlivost nové V1 Gen2 je stále dobrá, ale vzhledem k tomu, že tolik pláče, je nejlepší deaktivovat laserovou detekci na V1 a spolehnout se na sadu laserových rušiček pro správnou ochranu.

Problémy s kvalitou a spolehlivostí

Když teď mluvíme o věcech, které bych rád viděl změněné, pojďme si promluvit o problémech s kvalitou a nečekaně špatnou spolehlivostí, které vidíme u V1 Gen2.

Poznámka: Většina těchto problémů byla od spuštění vyřešena a již se nejedná o problém.

Selhání při vypnutí

Za prvé, nejkritičtější problém, který jsme dosud viděli, je problém se selháním napájení, kdy V1 zemře a odmítne se znovu zapnout. Displej při spuštění bliká, ale okamžitě se vypne a V1 již nedetekuje radar nebo nepracuje správně.

K 6. květnu 2020 bylo na RDF 37 zpráv o mrtvých V1 Gen2 a také další zprávy v mých komentářích k videu na YouTube, na sociálních sítích atd . Nová V1 Gen2 od Matta Faraha také zemřela několik dní do vlastnictví.  Zhruba 1/3 V1 Gen2 na RDF selhala tímto způsobem.

Nyní navzdory odstávce COVID-19 Valentine pracuje na tom, aby pomohl postiženým uživatelům opravit jejich V1. Zde je postup opravy mrtvých V1.  (Moje V1 byla opravena a odeslána ve stejný den, kdy ji obdrželi.) Pomáhají většině zákazníků, ale ještě se nedostali do kontaktu se všemi zákazníky, kteří je oslovili, pravděpodobně kvůli potížím s odstavením pandemie, ale vypadá to, že opravy jsou prioritou, což je skvělé vidět.

Měl jsem možnost si o problému soukromě promluvit s Mikem Valentinem, a přestože nechtěl prozradit, o jaký problém přesně jde, ujistil mě, že postižené detektory zakoupené prvními uživateli plně opravují. Navíc všechny nové detektory odeslané při jejich opětovném otevření po vypnutí (někdy na konci května 2020) budou mít opravu na místě.

Aktualizace 5-27-20:  Bohužel se objevilo několik zpráv o opravených V1 Gen2, které po opravě opět zemřely . Většina opravených detektorů byla v pořádku, ale tento problém nadále sužuje nový V1.

Spustil jsem svůj opravený V1 Gen2 na mém stole 24/7 asi týden a bylo to v pořádku. Od té doby je také v mém autě pokaždé správně zapnutý. To je skvělá zpráva. Vypadá to, že většina lidí (včetně mě) byla po opravách v pořádku, pokud vůbec měli problém, ale tento problém ještě nebyl plně vyřešen.

Aktualizace 7-30-20: Zdá  se, že tento problém byl plně vyřešen. Jednalo se o softwarový problém a byla vydána aktualizace, která zřejmě tento problém vyřešila. Naštěstí jsou nyní V1 opět spolehlivé.

Zobrazení krvácení

Dalším problémem, který jsme viděli u několika prvních V1 Gen2, je prosakování displeje , kde by světlo pronikalo do různých částí displeje, ve kterém nemělo být.

Krvácení obrazovky V1

Krvácení obrazovky V1, foto od @FoxFourSVT

Naštěstí to nebyl příliš rozšířený problém (viděl jsem pouze 3 lidi, kteří to hlásili). Podle Valentine se zdá, že měli nějaké problémy s montáží, které byly vyřešeny před vypnutím, takže tento problém byl také od té doby opraven.

Kryty displeje se odlupují

Jeden poměrně nedávný problém, který jsem viděl několik lidí hlásit, je odskakování krytu displeje .

Kryt displeje V1 Gen2 se sundává

V1 kryt displeje odskakující, foto @rth121

Nejsem si úplně jistý, co je příčinou (možná selhávání lepidla?), ale naštěstí má většina lidí štěstí, když kryt displeje zatlačí zpět na místo. Nevím, jaký je příběh s tímto číslem, ale stejně jako u předchozích čísel bych předpokládal, že Valentine se o to postará před obnovením dodávky koncem tohoto měsíce.

Aktualizace 7-30-20: Zdá  se, že i tento problém je nyní téměř zcela vyřešen. Lidé posílají své detektory na opravu, aby je opravili, ale pár lidí mělo problém znovu. Valentine od té doby vyměnil lepidla, která drží kryt displeje na místě, a zatím to vypadá, že se to povedlo.

Přilepení tlačítka ztlumení

Pravděpodobně související poznámka, moje tlačítko ztlumení se někdy při stisknutí zasekne. Při používání V1 to v praxi nezažívám, ale podle toho, jak tlačítko při natáčení videí stisknu, jsem si toho všiml. někdy uvízne za krytem displeje a nevyskočí úplně. Slyšel jsem také o tom, že se to stalo ostatním, kteří museli znovu připevnit kryty displeje, a také to způsobilo problémy se zarovnáním jejich tlačítka ztlumení.

Ghosting signálu

Někdy, když zvednete policistu zblízka a dostanete silný signál, může se stát, že počítadlo bogey V1 (číslo na displeji, které vám říká, kolik signálů V1 vidí) vystřelí a začne hlásit spoustu neexistujících duchů. signály. Několik lidí, včetně mě, občas vidělo situace, kdy V1 začne nesprávně hlásit až 9 signálů. Nevím, proč se to děje, ale myslím si, že Valentine to může opravit prostřednictvím budoucí aktualizace softwaru.

Vnitřní výrobní rozdíly

Také jsem měl zatím možnost podívat se na vnitřnosti 4 různých V1 Gen2. Zatímco můj opravený V1 vypadá uvnitř docela skvěle , viděl jsem některé, které vypadají hůř . Existuje několik hardwarových revizí V1 Gen2  a vypadá to, že pájecí a výrobní procesy se postupem času zlepšily.

I když nevím, jestli to bude mít dopad na výkon nebo spolehlivost, když se dostaneme k novějším revizím, a nevím, jestli nějaké pájení bylo na vině nějakých mrtvých detektorů, je trochu překvapivé vidět, co se dělo uvnitř některých prvních prodaných detektorů. Naštěstí to ale vypadá, že se věci s postupem času zlepšily a já bych určitě doufal, že tento trend bude pokračovat.

Nebyla V1 Gen1 spolehlivější?

Nepamatuji si, že by žádný radarový detektor měl při startu tolik problémů, a to je obzvláště překvapivé vzhledem k tomu, jak pevné a spolehlivé byly V1 Gen1 historicky. To znamená, že Gen1 existuje a je zdokonalován již 30 let. Valentine měl spoustu času najít a řešit jakékoli problémy jako je tento, včetně různých problémů, které Gen1 za ta léta zažili.

Dealbreaker?

Podívejte, radarové detektory musí být spolehlivé a důvěryhodné. Jsme na nich závislí, aby nás chránili na silnici, a nemůžeme je nechat na nás umírat, nedávat výstrahu, když je potřeba, nebo se nám rozpadat v rukou, zvláště když platíme 500 dolarů za detektor. Z tohoto důvodu jsem viděl mnoho lidí, kteří V1 Gen2 přímo zavrhli, navzdory jeho mnoha dobrým vlastnostem, a zcela rozumím této perspektivě založené na důležitosti spolehlivosti.

Naštěstí se Valentine právě teď, když začínají obnovovat běžný provoz, soustředí především na vyřešení všech těchto problémů a péči o stávající zákazníky před obnovením prodeje koncem tohoto měsíce.

V1 Gen2 z více úhlů

Můj V1 byl po opravě pevný a jsem velmi spokojený s tím, co teď mám. Zároveň naprosto chápu, že si ostatní v tuto chvíli nejsou jisti vzhledem k řadě problémů, které mnozí z nás dosud viděli.

Nemám křišťálovou kouli a nemohu vám říci, co se stane v budoucnu, ale zároveň doufám a optimisticky věřím, že jakmile VR obnoví odesílání detektorů, budou patřičně řešit problémy, se kterými jsme se my, první uživatelé setkali v našem první várky detektorů.

Aktualizace 5-27-20: Když vidím, že zhruba jedna třetina nových V1 Gen2 selhává z brány a pak vidím, že opravené detektory nadále selhávají, nemohu v tuto chvíli pohodlně doporučit nový V1, navzdory tomu, jak skvělý správně fungující V1 Gen2 je. I nadále doufám, že Valentine tento problém plně vyřeší.

Aktualizace 7-30-20:  Nyní, když Valentine vyřešil problém s vypínáním a poruchami displeje, jsem mnohem pohodlnější používat a doporučovat tento detektor. Stále bych rád viděl, jak opravují problémy s náběhem a duchy, ale věci jsou nyní mnohem lepší než dříve.

Aktualizace V1

Když Valentine v minulosti vydal nové aktualizace pro V1, vždy jste museli detektor poslat poštou a zaplatit poplatek za aktualizaci. Pak vám poslali zpět aktualizovanou verzi V1. Neexistoval způsob, jak se aktualizovat doma.

S V1 Gen2 je nyní možnost aktualizovat software vaší V1 pomocí aplikace V1connection. Je to zdarma, snadno proveditelné a trvá asi 10 minut. Zde je pohled na proces aktualizace.

Příslušenství

Chcete-li do V1 přidat další funkce nebo funkce, je k dispozici několik různých doplňků, které vám pomohou zlepšit zážitek.

DŮVĚRNÝ

DŮVĚRNÝPokud byste chtěli ztlumit nízkou rychlostí po městě, aniž byste se spoléhali na funkce související s GPS na svém telefonu, Valentine nabízí příslušenství s názvem SAVVY za 69 USD .

Zapojuje se do OBD-II portu vašeho auta pro napájení (pohodlně usnadňuje připojení vašeho V1 napevno než napojení na pojistkovou skříňku) a říká vašemu V1, aby ztlumil, když jedete pod rychlostí, kterou jste nastavili na ovládacím kolečku Savvy. .

Většina lidí to v dnešní době přeskočí, protože pomocí telefonu můžete snadno přidat ztlumení při nízké rychlosti (a mnohem více), ale je to dobrá volba pro lidi, kteří se nechtějí spoléhat na svůj telefon.

Skrytý displej

CD V1 Gen2Pokud byste chtěli sekundární vzdálený displej, Valentine vyvíjí novou Gen2 verzi jejich skrytého displeje (cena TBD).

Opravdu se mi líbilo spuštění Gen1 CD. Nechal bych V1 nahoře u RVM s vypnutým displejem a dal bych si CD na palubní desku přímo do zorného pole, abych mohl mít oči na silnici a snadno viděl, co se děje s mojí periferií vidění.

Nevím, kdy bude aktualizovaná verze CD k dispozici, ale jako poznámka pro majitele V1 Gen1, novější CD ESP Gen1 jsou (většinou) kompatibilní s V1 Gen2. Téměř všechny funkce fungují správně. Jedinou výjimkou je měřič síly. Měřič síly V1 Gen2 dosahuje maxima pouze 6 barů, takže nepoužije všech 8 bodů na CD Gen1. Rozsvítí se pouze maximálně 6 tečkami. Jinak vše funguje podle očekávání. Pokud používáte starší generaci V1 Gen1 CD, nebude s Gen2 správně fungovat.

Vzdálený audio adaptér

V1 Remote Audio adaptérPokud byste chtěli samostatné ovládání zvuku, Valentine prodává Remote Audio Adapter (49 $). RAA vám poskytuje sekundární knoflík ztlumení, další reproduktor a také 2,5 mm konektor pro sluchátka a 3,5 mm konektor pro sluchátka. (V1 Gen2 již obsahuje jeden 3,5mm konektor pro sluchátka.) RAA je zvláště užitečný pro motocyklisty.

Externí modul Bluetooth

Valentine prodává externí moduly Bluetooth (49 USD), které byly navrženy pro V1 Gen1. Nyní, když V1 Gen2 obsahuje vestavěný Bluetooth, je to většinou zbytečné.

V1C LE

CD SquirrelMaster

Pokud byste chtěli skrytý displej, který také obsahuje frekvenční displej, @SquirrelMaster na RDF vyrábí vlastní vícebarevný displej s názvem V1 ReCD .

Beta testování SquirrelMaster's V1 ReCD

V1 Gen2, JBV1 a beta V1 ReCD

Toto vlastní nové CD (bílý rámeček vpravo dole) také přidává dálkové ztlumení a ovládání V1 přes Bluetooth. Beta jednotka, kterou testuji, je bílá, ale finální verze bude matně černá jako V1.

Cena je stále TBD. Jsem nadšený z toho, že mi může poskytnout vyhrazený frekvenční displej pro V1, zatímco V1Driver zpracovává veškeré ztlumení pro můj V1 na pozadí. 🙂

Pokud chcete používat V1 ReCD a telefon současně, budete potřebovat další externí modul BT, protože přes BT lze připojit pouze jedno zařízení. Z tohoto důvodu, pokud stále máte V1C LE z vaší V1 Gen1, bude se vám hodit s vaší V1 Gen2. Další informace o V1 ReCD najdete v RDF.

Blendmount

V1 Gen2 na BlendmountPokud žijete ve státě, kde je montáž zařízení na čelní sklo zakázána a/nebo nechcete řešit poruchy přísavek (můj V1 Gen2 mi několikrát spadl z čelního skla), můžete si vzít Blendmount a namontovat jej pod vaším RVM.

Blendmount vám poskytuje pěkné pevné uchycení a zároveň udržuje váš V1 mimo čelní sklo.

Jako bonus, pokud již vlastníte BM pro svůj V1 Gen1, stejný klip je kompatibilní s V1 Gen2. Jednoduše budete muset vyměnit držáky a zajistit držák vašeho V1 Gen2 do Blendmount.