Nový Valentine 1 Gen2 byl konečně vydán a je to největší změna, kterou jsme u V1 za 30 let viděli.
Vyznačuje se zcela novým designem, delším dosahem, lepším filtrováním falešných poplachů, imunitou RDD a integrovaným Bluetooth s podporou fantastických aplikací pro mobilní telefony.
Používám V1 Gen2 od jeho debutu v březnu, a zatímco mnoho prvních jednotek bylo sužováno špatnou spolehlivostí a řadou poruch hardwaru a dokonce i opravené detektory nadále selhávají, můj (nyní opravený) Gen2 se přesto stal jedním z nich. moje oblíbené radarové detektory pro montáž na čelní sklo, zvláště když jsou spárovány s aplikacemi třetích stran. Zde je moje kompletní recenze nového V1 Gen2.
Úplné zveřejnění: Toto není placená ani sponzorovaná recenze. (Nikdy jsem to nedělal a nikdy neudělám.) Koupil jsem svůj V1 v plném prodeji a nedělám přidruženou provizi, když si ho koupíte. Toto jsou mé myšlenky a názory, dobré i špatné, založené na mých vlastních zkušenostech z testování a poté, co jsem strávil stovky hodin čtením a diskutováním o věcech online, budou ostatní majitelé V1 Gen2.
Nové rozhraní a design
Nový V1 Gen2 má zcela nový vzhled a design. Vychází samozřejmě z originálu, ale nový V1 je tenčí a uhlazenější a za posledních 30 let provedl řadu evolučních změn ve vzhledu a dojmu radarového detektoru na základě zpětné vazby od zákazníků.
https://youtu.be/Gy9L7n7cmTk
Nová tlačítka hlasitosti
Pryč jsou dva ovladače hlasitosti a ovládací prvky, nahrazené jedním tlačítkem napájení/ztlumení vpředu a dvojicí tlačítek hlasitosti nahoře.
Tento nový design byl vybrán ze dvou hlavních důvodů: Za prvé, mnoho lidí nevědělo, k čemu slouží vnější páčka hlasitosti (ovládala sekundární „ztlumenou“ úroveň hlasitosti), a pokud by byla nastavena příliš nahlas, mysleli by si, že jejich tlačítko ztlumení přestalo fungovat. Za druhé, byl navržen tak, aby usnadnil jezdcům na motocyklech nastavení hlasitosti v rukavicích. Osobně jsem preferoval původní knoflíky pro ztlumení hlasitosti, protože usnadňovaly okamžité nastavení hlasitosti za chodu, ale jakmile nastavíte úrovně hlasitosti, většina lidí si s nimi v obou případech příliš nehraje.
LED diody
Šipkové LED nyní mají před sebou speciální film, který pomáhá rozptylovat světlo a vytváří hladší vzhled. Je to velké zlepšení v praxi.
V1 Gen2
Proč však žádný moderní vícebarevný OLED displej? Valentine se rozhodl zůstat u LED, protože jsou lépe vidět na přímém slunci. (To bylo velmi patrné na mém kabrioletu, když přímé slunce vymylo displeje mých OLED detektorů.) Navíc LED netrpí stejnými případnými problémy s vypalováním, jaké vidíme u technologie OLED po měsících nebo letech používání. LED diody nejsou tak efektní nebo okázalé, ale jsou dlouhodobě spolehlivější.
Páskové indikátory
Pro identifikaci, na které pásmo V1 upozorňuje, míval V1 bílý text vedle malých červených LED teček. Fungovalo to dobře ve dne, kdy jste mohli číst malý bílý text, ale nyní přešli na větší červená písmena LED, která jsou snadněji čitelná na první pohled, zejména v noci.
Byl bych rád, kdybych je viděl dělat pásy v různých barvách pro ještě rychlejší identifikaci pásku, což je úprava, kterou jsem provedl na svém skrytém displeji Gen1 , ale v obou případech je to vítané vylepšení.
Výkon na dlouhé vzdálenosti
Detekce dlouhého dosahu a citlivost je jedním z největších nových vylepšení V1 Gen2. Tato nová verze je bestie. Toto je první radarový detektor pro montáž na čelní sklo, který může konečně běžet od špičky k patě se současným králem dálkového dosahu, Uniden R7 .
antiradarycz| 1. 3. 2022 | Radary